Functieomschrijving
Ben jij op zoek naar een functie waarin je een cruciale rol speelt in het leveren van optimale klantenservice? Wil je werken binnen een dynamisch team en bijdragen aan een uitstekende klantbeleving? Dan is de vacature als Medewerker Solife bij Nationale-Nederlanden iets voor jou!
Wat bieden wij jouJij bent een kei in het ontzorgen, je bent iemand die ontzettend flexibel is en snel kunt schakelen, daarnaast vind jij het geen probleem om snel te schakelen tussen verschillende werkzaamheden.
Solife is de verzekeringstechnische applicatie van Nationale Nederlanden waarin de portefeuille van traditionele levensverzekeringen wordt geadministreerd. De Solife-teams zijn verantwoordelijk voor het van A tot Z afhandelen van alle vragen, klachten en het uitvoeren van alle verzoeken van klanten over hun levensverzekering binnen de Solife portefeuille. Jij komt in een team waarmee je samen de klantverzoeken behandelt en de klantbeleving naar een hoger niveau brengt.
Als Medewerker Customer Service binnen het Solife team is jouw belangrijkste doel om elke klant zo efficiënt en goed mogelijk te helpen. Je zult klanten ondersteunen via telefonisch contact en communicatie per e-mail. Dankzij jouw flexibiliteit en snelle schakelvermogen, voel je je comfortabel bij het wisselen tussen verschillende werkstromen, administratieve taken en klantcontact.
Stap in ons dynamische team en til de klantbeleving naar een hoger niveau! Als onderdeel van het bruisende Solife-team binnen Service Leven ben jij verantwoordelijk voor het behandelen van klantverzoeken en het beantwoorden van vragen. Met jouw inzet en enthousiasme zorg je ervoor dat onze klanten de best mogelijke service ervaren. En waar ga je dat doen? In het prachtige Rotterdam, waar jouw talent volledig tot bloei kan komen!
De eerste 2 weken volg je een training. De ene week volg je de training in Arnhem en de andere week in Rotterdam. Daarna mag je hybride aan de slag!
SollicitatieWaar wacht je nog op? Solliciteer op deze toffe vacature en we nemen spoedig contact met je op!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe solliciteert via Tempo-Team, leuk! Om je sollicitatie af te ronden, maak je de eerste keer eenvoudig een account aan. Via je 'mijn Tempo-Team' account log je gemakkelijk in en solliciteer je de volgende keer nog eenvoudiger. Daarnaast vind je in je account de voortgang van je sollicitatie(s) en je persoonlijke gegevens. Dé manier dus om de best passende baan te vinden!
Functie: | customer service medewerker export |
Startdatum: | 11-03-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 15 – 15 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Schiedamkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de schiedamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Schiedam via Schiedamkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Schiedamkrant.nl.
© Schiedamkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.