Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Rotterdam

Functieomschrijving

Zoek jij een leuke baan in de administratie? Bij Rabobank Bergen op Zoom ga je ondersteunende administratieve taken uitvoeren voor de afdeling Service Center Wonen.

Wat bieden wij jou
  • 8% vakantiegeld en 13e maand
  • Volledige reiskostenvergoeding met OV
  • Je werkt hybride maar af en toe op locatie;
  • Uurloon v.a. 14,25 bruto per uur
  • Werkplek, internet en thuiswerkvergoeding
  • Een opdracht voor langere tijd!
Wie ben jij

Ben jij iemand die goed kan samenwerken met collega`s? Samen zijn jullie verantwoordelijk dat alles nauwkeurig in het systeem komt. Je bent iemand die graag wil leren en flexibel bent ingesteld. Voor deze aanvraag is het fijn als je administratieve en/of bancaire ervaring hebt. Het is niet een vereiste. Wat wel belangrijk is dat je onderstaande punten herkent in jouw profiel:

  • Minimaal een Mbo- 4 diploma op zak
  • Je vindt het leuk om administratie te doen
  • Je kan energie halen uit telefonisch klantcontact.
  • Je hebt een flexibele instelling als het gaat om werkuren.
Wat ga je doen

Je komt te werken voor de afdeling Team Klant. De afdeling is opgericht om de administratieve taken uit te voeren van de lokale banken. De werkzaamheden zijn vooral gericht op onbereikbare klanten, overlijdensrisicoverzekeringen en andere administratieve taken. Jij zorgt ervoor dat alle administratieve zaken op orde zijn.

Waar ga je werken

“Werken in een heel leuk team met gezellige collega's, flexibele werktijden en veel klantcontact. Zoek jij een uitdagende baan, maar ook flexibiliteit, thuiswerken kan, maar hoeft niet altijd. Werken bij deze mooie bank?

Aarzel niet en stuur je sollicitatie in, wij kijken ernaar uit dat jij ons fijne, professionele maar ook gezellige team komt versterken.”

Wat hier boven staat is geschreven door misschien wel jouw nieuwe collega Sandra.

Bij de Rabobank Bergen op Zoom kan je vanaf begin mei aan de slag als administratieve medewerker. We zoeken iemand die ongeveer 32 uur in de week beschikbaar is. Waarbij er geen mogelijkheid is voor een vrije dag op de woensdag en vrijdag.

Je start wel met een training op kantoor. Deze training duurt 6 weken. Daarna kan je hybride gaan werken tussen de werktijden van 07.30 uur tot 17.30 uur. Samen in overleg met je manager kan je de vakanties van 2024 afstemmen. Is een opdracht voor langere periode ( eind mei 2025) met optie tot verlengen.

Sollicitatie

Wil jij graag aan de slag ? Solliciteer dan via de knop.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je solliciteert via Tempo-Team, leuk! Om je sollicitatie af te ronden, maak je de eerste keer eenvoudig een account aan. Via je 'mijn Tempo-Team' account log je gemakkelijk in en solliciteer je de volgende keer nog eenvoudiger. Daarnaast vind je in je account de voortgang van je sollicitatie(s) en je persoonlijke gegevens. Dé manier dus om de best passende baan te vinden!



Functie:financieel-administratief medewerker
Startdatum:07-03-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:19 – 19
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Schiedamkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de schiedamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Administratief medewerker Tempo-Team 07-03-2024

Bekijk ook andere vacatures