Vacature Servicedesk medewerker

Servicedesk medewerker in Rijswijk Zh

Bedrijfsomschrijving

Dit bedrijf heeft zijn focus op het Beheer van Vereniging van Eigenaren van commercieel vastgoed, winkelcentra en kantoren. Onze opdrachtgevers zijn eigenaren, gemeenten, winkeliers en ondernemersverenigingen. Wij bieden een volledig dienstenpakket bestaande uit administratief, financieel en technisch beheer. De werksfeer is collegiaal en no-nonsense. Het team bestaat uit 15 mensen met elk hun eigen discipline binnen het team. Wij besteden veel tijd en moeite aan het werkgeluk van ons personeel. Onderdeel daarvan is gezamenlijk lunchen in ons kantoor en zomers kan dat op het terras aan het water.

Functieomschrijving

Je werkt nauw samen met het gehele team en hebt te maken met werkzaamheden op het gebied van techniek, financiën, administratie, Vastgoed- en VVE beheer. Binnen jouw takenpakket heb je daarom veel eigen verantwoording. Het is een veelzijdige functie waarin je een centrale en coördinerende plek binnen het serviceteam hebt. De werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Beheren en verwerken van telefoon en mail.
  • Beheren website en social media.
  • Ondersteunen vastgoedmanagers en technisch managers bij dagelijkse werkzaamheden.
  • Behandelen van binnenkomende storingen, onderhoudskwesties.
  • Contractbeheer van (onderhouds-)contracten met diverse bedrijven en leveranciers.
  • Communicatie met eigenaren en aannemers o.a. m.b.t. planning van werkzaamheden.
  • Assistentie bij Schadebegeleiding en -herstel inclusief eventuele aansprakelijkheidsstelling.
  • Administratieve afhandeling (archiveren / verzenden extern / intern acties uitzetten).
  • Digitale archivering van documenten en afspraken met bijv. eigenaren en leveranciers.
  • Facturen inboeken.
  • Urenregistratie verwerken.
Functie-eisen
  • Open, pragmatisch en ondernemend.
  • Enthousiast, communicatief vaardig, en pro actief.
  • In staat problemen tijdig te signaleren en op te lossen.
  • Overzicht behouden en schakelen tussen werkzaamheden.
  • Weet prioriteiten te selecteren en neemt je verantwoordelijkheid.
  • Werkt resultaat-, klant- en doelgericht.
  • MBO4 werk- en denkniveau.
  • Kennis van Microsoft Office.
Arbeidsvoorwaarden

Een leuke functie bij een jong, dynamisch en energiek bedrijf waar ruimte geboden wordt voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Er heerst een informele werksfeer op ons kantoor in Rijswijk. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn vanzelfsprekend zoals o.a.;

  • 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur
  • Een salaris gebaseerd op jouw ervaring variërend van €2500 tot €3500
  • Pensioenregeling
  • Fietsregeling


Functie:administratief medewerker backoffice
Startdatum:06-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 3500
Uren per week:16 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Schiedamkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de schiedamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Servicedesk medewerker WerkTalent 06-06-2024

Bekijk ook andere vacatures